3/05/2014

TAG - TOO MUCH INFORMATION


Ja hoor! Ook ik ga aan TAGS beginnen, en dan gelijk met de populairste van dit moment. Lekker van
verschillende bloggers gejat. Iedereen geeft hem toch aan iedereen door.

Ook wilde ik deze TAG doen omdat ik nog maar net ben begonnen en ik dacht dat jullie mij zo beter kunnen leren kennen. Of je nou gelijk zoveel van mij wil weten of niet, hier is toch de 'Too Much Information Tag'. 

1. Wat draag je?
Mijn comfy/fluffy witte trui (New Look) die ik van mijn ouders voor kerst heb gehad, een donkere washed jegging (Zara) en zwarte canvas combatboots (H&M).

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazekers.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
O ja, meerdere. De ergste was zo’n 4 jaar geleden met mijn eerste ‘echte’ vriendje. Hysterisch huilen, niet meer willen eten. Het was in de meivakantie over de telefoon uitgegaan, dus toen ik daarna weer naar school moest heeft mijn moeder me pilletjes moeten geven om rustig te blijven. Kan gewoon nog goed met die jongen omgaan overigens.

4. Hoe lang ben je?
Heel klein. 1.65

5. Hoeveel weeg je?
Ik sta niet elke dag op de weegschaal, maar ik schommel al heel lang tussen de 55 en 60 kilo.

6. Heb je tattoo's?
Nein. Heb al vanaf mijn 16e een plan om er een te zetten. Wilde dat op mijn 20e verjaardag laten doen, totdat moeders roet in het eten gooide. ‘Zolang je in mijn huis woont, woon je onder mijn regels.’ Dat dus. Ben dan ook weer niet iemand die het ‘lekker toch’ gaat doen.

7. Heb je piercings?
Nope. Wel oorbellen. Toen ik 3 weken oud was zijn die bij mij geschoten.

8. OTP?
Geen idee wat dit is.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Chuck en Blair van Gossip Girl waren fantastisch. Maar waar ik echt elke keer van moest huilen toen ze uit elkaar gingen waren Ross en Rachel van Friends en Carrie en Mr. Big van Sex and the City.

10. Wat is je favoriete serie?
Friends en Sex and the City. All the way. Ik heb van beide series alle seizoenen op dvd en eigenlijk al te vaak opnieuw gekeken, maar het verveelt niet. Als ik even tijd heb kijk ik een paar afleveringen. Ik ben nu weer met Friends bezig, seizoen 6. Ook weet ik niet of je Wie is de mol? tot een serie kan rekenen, maar daar leef ik ook voor.


 11. Wat is je favoriete band?                                           
Queen en de Red Hot Chili Peppers.

12. Wat mis je?
Mijn oude klas van de middelbare school. We waren super hecht, maar ik ben in het laatste jaar naar een andere klas gegaan. We zien elkaar nu soms op feesten en partijtjes en dat is elke keer weer memorabel.
13. Wat is je favoriete liedje?
Bohemian Rhapsody van Queen. Geen uitleg nodig. Ook ben ik dol op vreselijke jaren ’90 muziek. Backstreet Boys en de Spice Girls op een feestje is altijd een reden om heerlijk vals mee te zingen.

14. Hoe oud ben je?
20.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Waterman

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner?
Iemand die me lekker mijn gang laat gaan. Ik ken mijn huidige vriend al heel lang. We zijn heel lang vrienden geweest totdat opeens de vonk oversprong. Zelf kunnen we nog steeds niet bedenken wat het nou was, maar het gebeurde opeens. Maar hij weet hoe ik ben en dat vind ik fijn. Als ik namelijk weer eens een druk momentje heb laat hij me lekker uitfladderen.

17. Wat is je favoriete quote?
The greatest thing you’ll ever learn, is just to love and be loved in return – Moulin Rouge.

18. Wat is je favoriete acteur.
Ik heb heel veel favoriete actrices maar acteurs wat minder. Ik heb Wentworth Miller in Prison Break wel altijd heel erg gewaardeerd. Vroeger was ik ernstig verliefd op Heath Ledger in 10 things i hate about you.

19. Wat is je favoriete kleur?
Rood! En alles pastel.

20. Harde of zachte muziek?
Het klinkt vreemd voor de generatie die ik representeer, maar ik ga toch voor zacht. Ik kan harde muziek op z’n tijd wel waarderen (als ik achterlijk aan het meezingen ben in mijn kamer), maar ik raak heel snel geïrriteerd bij harde muziek. Op feestjes mag het wel lekker hard staan hoor.


 21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Naar m’n vriend of mijn bed. Klinkt lekker cliché en klef, maar als ik bij mijn vriend ben vergeet ik waar ik verdrietig om was. En mijn is gewoon heerlijk om in te slapen en om dekens over mijn hoofd heen te trekken. McDonalds wil ook nog wel eens van pas komen.

 22. Hoe lang douche je?
Normaal gesproken stond ik altijd minstens een half uur onder de douche. Nu  heb ik dat iets versneld en is een normale douchebeurt zo’n 20 minuten.



23. Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?
Ligt eraan hoe snel ik op sta. Alles bij elkaar een uur, maar ik kan ook in 20 minuten klaar zijn. Ik ben geen ochtend persoon..

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet helemaal.. Mijn vader heeft me altijd verteld dat als iemand mij iets aandoet ik het terug moet doen. Zo kwam het voor dat een vriend van mij me aan het pesten was door me steeds te klappen. Ik was er klaar mee en wilde hem een klap in z’n gezicht verkopen. Ik sloeg niet helemaal recht en raakte hem op zijn oor waar hij een gat in zijn trommelvlies aan over heeft gehouden.. Het is niet blijvend dus wees gerust. Ik schrok wel even..

25. Wat is een turn-on?
Baardjes! Geen enorme Sinterklaas baarden, maar gewoon van die nonchalante dingen.


26. Wat vind je een afknapper? 
Gamers. Jongens die thuis niets anders doen dan met een controller in hun hand een beetje naar de tv staren vind ik echt niet oke.

27. Wat is de reden dat je een Youtube kanaal bent gestart?
Op dit moment ben ik alleen nog bezig met dit blog. Ik ben wel van plan om ook te gaan Youtuben, maar dat is iets voor de toekomst. Ik heb wel al enige videoplannen dus dat komt goed.

28. Heb je angsten?
Ja, ik heb er heel veel en ook voor de meest achterlijke dingen (vlinders, lang verhaal). De grootste zijn spinnen, alle soorten reptielen en het donker. Ik ben ook claustrofobisch. Hier heb ik vroeger niet zo veel last van gehad, maar dit is de laatste jaren erg geëscaleerd. Ik word heel zenuwachtig, ga trillen en raak dan in paniek.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gebracht?
Ik ben een echte jankert. Ik ben net een zwangere vrouw. Ik kan zelfs huilen om een zielige reclame. Kan me alleen niet meer zo goed herinneren wanneer de laatste keer was. 

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanmiddag, tegen mijn vriend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je Youtube kanaal?
Ik heb hem nog niet aangemaakt, maar hij zal dezelfde naam krijgen als dit blog. Newbie Corners.

32. Wat is het laatste boek dat je heb gelezen?
Ik ben dol op lezen, maar tijdens het schooljaar komt daar niet veel van. Soms denk ik ergens aan te beginnen maar ga ik niet verder en lees ik dus vaak alles door elkaar. Op dit moment ben ik bezig in ‘Anti-glamour’ van Carice en Halina en ‘Het Juvenalis Dilemma’ van Dan Brown.

33. Wat is de laatste serie die je heb gezien?
Friends, vanmiddag nog.

34. Wat is de laatste persoon waarmee je heb gepraat? 
Op dit moment babbel ik met mijn ouders en zus. Op whatsapp heb ik als laatst met een vriend van me gesproken.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht heb gestuurd?
Die vriend, Hugo, ken ik van school en van scouting. Mijn ouders en zus zijn mijn ouders en zus.

36. Wat is je favoriete eten?
Bloemkool!

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Zo veel haha. Ik had dit jaar het plan in de zomer naar Moskou te gaan, wat ik uiteindelijk toch maar heb uitgesteld. Verder wil ik heel graag nog eens naar New York en LA en Zuid-Amerika lijkt me ook geweldig.

38. De laatste plaats waar je was?
Haarlem, daar woon in. Vanochtend en vanmiddag was ik nog in Utrecht op school.

39. Heb je een crush?
Ja J

40. Wat was de laatste keer dat je iemand heb gekust?
Vanmiddag. En gister kreeg ik 3 zoenen van mijn manager vanwege mijn promotie op werk.


 41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik moest van de week een tv item opnemen voor een schoolopdracht. Het thema was carnavalsmuziek, waardoor ik dus naar Brabant moest. Ik heb niks met carnaval (sorry), want de meeste mensen in Haarlem waarderen dat gewoon niet. Ik was samen met een meisje die wel uit Brabant komt. We hadden twee interviews, een met een muziekproducer en een met de Deurzakkers (een carnavalsduo). Toen zij heel geïnteresseerd vroegen waar wij vandaan kwamen werd ik met de nek aangekeken en uitgelachen. ‘Je komt uit Haarlem? O.. Wat doe je hier dan?’ Thanks..

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Snoepjes eet ik niet zo veel. Wel al het andere wat eigenlijk niet goed voor je is. Maar als ik toch moet kiezen, appel en het zure van zure matten.

43. Welke instrumenten bespeel je?
Ik zing en speel een beetje piano en gitaar.

44. Wat is je favoriete sieraad?
De ketting die ik van mijn vriend heb gekregen. Het is een gouden naamkettinkje (zijn naam) met een rood steentje. Ik draag hem elke dag.

45. Wat is de laatste sport die je heb gedaan?
Ik doe aan softbal, maar dat seizoen is nog niet begonnen.

46. Wat is het laatste liedje dat je heb meegezongen?
Vanmiddag waren we in de klas oude liedjes aan het zoeken die we ‘vroeger’ altijd luisterden. We zongen heel hard ‘Because of you’ van Kelly Clarkson mee, niet te weten dat we werden opgenomen.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik HAAT openingszinnen. Het is het meest awkward moment van een nieuwe ontmoeting.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik gebruik dus geen openingszinnen. Ik ben ook te pussy om op iemand af te stappen dus..

49. Wat is de laatste keer dat je heb gechillt?
Zondagavond met m’n vriend. 

50. Aan wie geef je deze tag door?
Iedereen!

Nou, ik hoop dat het niet al te lang was. Als je halverwege ergens bent gestopt, ook prima. Ik ben op dit moment bezig met iets speciaals bedenken als 'kennismaking' waarvoor je niet zoveel hoeft te lezen. Wat dat precies is blijft nog even een verrassing... 





1 opmerking:

  1. Als je niet de liefde, toewijding en aanbidding krijgt die je verdient of als je man of vrouw, lesbische of homoseksuele minnaar de interesse in je lijkt te verliezen, dan kan ik eerlijk zeggen dat je hulp nodig hebt om dingen goed te maken in je relatie. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf beloofd heb dat ik zal getuigen voor de wereld nadat heer Bubuza mijn gewelddadige relatie met zijn betovering heeft hersteld. Ik had kinderen voor mijn vriend, ik hou van hem, maar onze relatie was zeer gewelddadig, maar nadat ik contact had opgenomen met heer Bubuza en hij me hielp met zijn betovering, kan ik de wereld eerlijk en stoutmoedig vertellen dat Lord Bubuza een God op aarde is die problemen oplost met zijn betovering. We maken geen ruzie meer, we leven nu gelukkig en ik ben nu trots op mijn vriend. lord Bubuza kan u ook helpen contact met hem op te nemen via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen