5/09/2014

MIX 'N MATCH: DE KUREN VAN HET WEER





Het is dan wel mei, maar de goden van het weer denken daar heel anders over. De ene dag is het rond de
20 graden, maar de volgende dag kan het net zo goed weer ijskoud zijn. Beetje jammer als je het mij vraagt. Hierdoor wordt het voor le fashionista's onder ons erg vervelend een outfit uit te zoeken. Niet janken, ik heb hier een suggestie!
Omdat ik geen flauw idee heb wat 'mijn stijl' eigenlijk is mix ik van alles en nog wat. Dit is best typisch, want zo is mijn persoonlijkheid ook. Op school word ik inmiddels gezien als de vrouwelijke lompe boer van de klas, maar mijn vader kan maar niet begrijpen waarom ik wild enthousiast kan worden van een paar killer heels.
Ik heb een hekel aan dit weer. Begrijp me niet verkeerd, de lente is mijn favoriete seizoen! Maar weersomstandigheden met borderline kan ik niet zo waarderen. 's Ochtends heb ik het ijskoud en kleed ik mij nog enigszins warm aan, waardoor er enorme zweetplekken onder mijn oksels ontstaan op het moment dat ik bij het station van mijn fiets afstap. Bah, vervelend.
Voor dit soort gênante momenten heb ik een outfit samengesteld waarvan ik denk dat mijn oksels lekker fris blijven ruiken. Ook mix ik de vrouwelijke lompe boer met de schoenenaddict.

Dit is een thema-outfit. Dit houdt in dat ik slechts één winkel uitkies met een overkoepelend onderwerp waardoor het lekker overzichtelijk blijft, toch?
Deze outfit combineert een vrouwelijke strakke skinny jeans met een schattige witte kanten top. De jeans is egaal donker, en de top schijnt door maar er is een soort 'bandeau' in genaaid. Heel apart, dus toevoegen. Voor mijn lompe elementen koos ik sneakers en een flowy jasje met sport details. De schoenen hebben weliswaar een lief zacht lentekleurtje, maar dat neemt niet weg dat het stoere sneakers zijn. Tegenwoordig ben ik ook dol op het 'pijpen-oprollen' dingetje. Het staat niet alleen heel gaaf, maar het geeft daadwerkelijk een klein briesje aan je benen. 

Laten we hopen dat het weer een beetje bijtrekt, want hier wordt niemand geloof ik blij van. Ik in ieder geval niet. Wel van deze outfit overigens. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten