5/16/2014

NEWBIES


Zoals jullie kunnen zien heb ik het een en ander omgegooid. Op sommige dagen vind ik alles gewoon even niet zo leuk en besluit ik om alles dan ook anders te gaan doen. Je ziet dat de naamplaat is veranderd, ik heb mijn foto aangepast, lettertypes etc. 
Dit is waarschijnlijk nog lang niet alles. Ik ben van plan de hele layout om te gooien. Toen ik dit eerst ging uitproberen ging het even niet zo goed, en had ik zowaar spijt van mijn beslissing alles om te gooien. Nu, na een aantal uur prutten, ben ik enigszins tevreden. Helemaal tevreden zal ik denk ik nooit zijn. Er zijn altijd sites van andere bloggers waar ik heel erg gelukkig van word, maar vervolgens ook weer heel ongelukkig omdat mijn blog er niet zo uit ziet. Het begin is er in ieder geval al.
Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen. 


2 opmerkingen:

  1. Waar je je allemaal niet (da's in dit geval dus eigenlijk WEL) druk over kunt maken......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb erg gecompliceerde gedachten. Helaas komen dit soort dingen daar ook in voor..

    BeantwoordenVerwijderen