12/03/2014

50 RANDOM FACTS ABOUT ME


Soms gaan dingen anders dan dat je wil dat ze gaan. Zo ook bij het filmen van prachtige video's (ahum). Ik wilde heel graag een 'praatfilmpje' opnemen. Ik vind het normaal gesproken heel awkward om tegen een camera te praten terwijl er niemand anders bij zit. Heel vreemd, zullen sommigen van jullie denken, want ik ben ontzettend aandachtsgeil en praten voor een camera is iets wat ik studeer. Toch is het vreemd om jezelf zo terug te zien. Ik ging vaak rare dingen doen, waardoor ik mijzelf helemaal niet meer herkende.

Nu klink ik normaal.

Ik wilde deze TAG heel graag doen omdat het een manier is voor jullie om mij iets beter te leren kennen. Daar ga je dan, 50 feiten over jezelf. Ik dacht dat het heel makkelijk zou zijn aangezien ik heel vaak rare dingen doe of zeg, maar bij feit nummer 30 liep ik vast. Wat moet je allemaal vertellen wat nou een beetje leuk is om naar te luisteren?

Helemaal blij de 50 te hebben bereikt ging ik de monteerfase in. 48..? Hoe kan dat nou. Ik ontdekte een foutje met de nummering van de feiten, maar toen kwam ik nog steeds op 49! Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan, maar ik kan er nog steeds niet mijn vinger op leggen.
Tja, ken beuren toch?

Aanschouw daarom hier de 50(49) Random Facts (achterlijke verhalen) About Me!





3 opmerkingen:

  1. Super leuke video! Goed gedaan, je komt inderdaad over zoals je bent (maar iets minder aan je haar zitten zou wel fijn zijn, al doe je dat ook veel zonder camera voor je). Leuke feiten heb je weten te vertellen, was geinig om naar te kijken en te luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angst voor vlinders is en blijft een van de raarste die ik ooit heb gehoord haha, wel superleuk gedaan graz! Wat ben je toch een open boek. Heel veel herkenbare feiten, alleen dat je onder valse voorwendselen uit de kast bent gekomen had ik nog niet gehoord. Heerlijk blogs altijd,hele fijne afwisseling op alle meuk die voorbij komt op Facebook. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uiteindelijk na veel gedoe je filmpje kunnen bekijken. Ik vond hem erg leuk en zelfs ik je zus wist een aantal dingen nog niet. Ook vond ik het leuk dat je mij even hielp herinneren een aantal dingen die ik zelf was vergeten bijvoorbeeld dat van het HP spel.

    Het telefoneer probleem hebben er meer hoor je bent echt niet de enige. Ik bel ook niet ik stuur altijd gewoon een mail ofzo ahhahaha maar ook dat kan je leren zeggen ze tenminste tegen mij.

    Leuk gedaan graziella kan je best wel vaker doen en een goede oefening voor je opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen