12/30/2014

GIVING AND RECEIVING


Dus, heeft de kerst dit jaar ook een gat in jouw portemonnee gebrand? En heb je je laatste rooie centen uitgegeven om toch een donatie te kunnen leveren aan Serious Request? Kan ik mij wat bij voorstellen. December is leuk, maar zeker niet voor je bankrekening.

Toch wil ik van de gelegenheid even gebruik maken om nog een goed doel in het zonnetje te zetten. No worries, ik ga je geen dingen aansmeren waar je de rest van het jaar aan vast zit.
Een groep enthousiaste studenten organiseert woensdag 7 januari een benefietavond voor pionier Chantal van de organisatie oneMen. Zij steunt seksueel misbruikte vrouwen uit Congo.
Goede doelen hebben vaak een ‘saai’ tintje voor de meeste mensen. Geld doneren, lief doen voor de wereld.. Maar hier is het leuke gedeelte! Deze actie is helemaal niet zo saai.
Tijdens de avond zal er een modeshow zijn van tweedehandskleding. Tegelijkertijd kun je lekker graaien tussen een grote berg kleding met een drankje in je ene hand en in de ander iets om op te knagen. Niemand kan winkelen met een lege maag..
Eigenlijk een gezellig avondje uit dus!

Maar weet je nog dat we het over die lege portemonnee hadden..? Niet getreurd! Kaarten voor deze fantastische avond kosten maar €7,50 en ook de kleding heeft een maximum van €7,50! Daarbij is vintage nog steeds hartstikke hot en kan je lekker gezellig doen met je vriendinnen. En dan moet je ook nog even bedenken dat je een goed doel steunt.. Wauw, je krijgt eigenlijk te veel voor wat je weggeeft.

Voor kaarten mailen naar: onewomen.2015@gmail.com. 
Stuur een e-mail met je voor- en achternaam en het aantal kaarten dat je wilt bestellen. Zij sturen je een bevestigingsmail met verdere informatie en betalingsgegevens.
Voor meer informatie check de facebookpagina.

Zie je, viel mee toch? Niet iets wat ik je echt wil aansmeren. Wel iets wat ik aanraad om naartoe te gaan. Ik ga zelf ook, waardoor alles natuurlijk nog gezelliger wordt. Ik heb enorme behoefte om te winkelen namelijk.. Voor mezelf..








1 opmerking:

  1. Wie weet, een mooie tuinbroek voor 7,50?
    Have fun, en zeer nobel van je!

    BeantwoordenVerwijderen