12/05/2014

ME, MYSELF & MY TUINBROEK


Soms wil je iets heel graag hebben waar de rest van de wereld het niet mee eens is. Wat houd je tegen?

Zo heb ik al enige tijd een enorme affectie voor tuinbroeken. Tuinbroeken? Ja, tuinbroeken. Toen ik nog een klein Graziellaatje was, en net uit de fase van overgooiers kwam, had ik een tuinbroek en die had ik lekker vaak aan. Totdat ik in een boom klom, eruit viel, en de broek van boven naar beneden uitgescheurd was.

Balen. 

Nu kan de tuinbroek gewoon weer, wat me aan de ene kant heel erg stoort. Ik heb als kleine dreumes altijd een tuinbroek gehad, toen kon het echt niet, en nu kan überhaupt alles wat er vreemd en lomp uitziet. Prima hoor, als dat is wat de modewereld heeft bedacht, maar ook een beetje vreemd.
Aan de andere kant vind ik het fantastisch, want ik zal niet de enige mafkees zijn die rondloopt in een lompe tuinbroek.

Er zijn veel mensen sceptisch geweest over deze aankoop, wat me nooit heeft tegengehouden. Dat gaat ook nooit gebeuren. Nu krijg ik er over het algemeen alleen maar positieve reacties op.
Hij zit ook nog eens overheerlijk, en die ene buik die ik probeer weg te werken is ook even verstopt.


Alleen naar de wc gaan kan soms problemen opleveren..


Ik heb hem inmiddels alweer even, maar ik ben er nog steeds heel gelukkig mee.
Laat je nooit door iemand anders ompraten om iets niet te kopen. Wat jij wil hebben wil jij hebben.
Mijn tuinbroek en ik zijn erg gelukkig samen en hopen dat ook nog even te blijven. Totdat een boom (of iets van dezelfde structuur) onze relatie opnieuw in de weg staat.


2 opmerkingen:

  1. Ik vind de tuinbroek zo gaaf, dus één fan heb je hier zeker!
    Nu nog je tante zo ver krijgen dat ze er één neemt (ik heb het ooit geprobeerd, en je raad het al ... zonder succes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zit goddelijk. En wacht maar.. Ze gaat de lol er sowieso een keer van inzien!

    BeantwoordenVerwijderen