10/09/2015

IN MIJN WINKELMANDJE: H&M


Ik heb een heleboel kledingapps op mijn telefoon. Niet per se omdat ik zo vaak dingen online koop, maar uit verveling. Ik scroll graag op het toilet door nieuwe collecties van topshop, zara en newlook. Dat maakt je bezoek aan het kleine kamertje toch net iets minder saai.

Als ik toevallig met zo’n sessie bezig ben heb ik helaas wel de nare gewoonte om mijn winkelmandje helemaal vol te gooien met dingen die ik leuk vind. Ik kijk niet naar de prijs, ik druk alleen op het kleine logootje. Vervolgens heb ik een hele verzameling aan spullen die bij elkaar opgeteld verschrikkelijk duur zijn.. Jammer joh.
Ik denk dat ik niet de enige ben die dit doet. Het is eigenlijk ook een soort bijhouden van een lookbook. Of een inspiration board. Ik heb geen Pinterest nodig joh!
Omdat de herfst nu echt is begonnen heb ik denk ik mijn zinnen gezet op een nieuwe garderobe. Daarom wilde ik graag met jullie de inhoud van mijn winkelmandje delen. Dit keer die van de H&M. Ik heb mijn ‘back to basics’ fase op het moment, dus veel effen shirtjes en dingen die eigenlijk gewoon weer nodig heb. Ik ben laatst begonnen met mijn kast uitruimen en de spijkerbroeken die ik nog pas waren ver te zoeken. Daarnaast nog wat nieuwe sportkleding wat ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. Schoenen en veel accessoires heb ik er verbazingwekkend genoeg niet veel tussen zitten.

Nieuw seizoen, nieuwe spulletjes denk ik altijd. Helaas zijn nieuwe spulletjes niet altijd even goedkoop. In verhouding valt dit wel mee. Het zijn 14 items van in totaal €237,89. Of ik daadwerkelijk iets ga kopen heb ik nog niet besloten, maar ik ken mezelf goed genoeg dat het uiteindelijk toch in mijn kast belandt..

Wat zit er in jouw H&M winkelmandje? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten