4/12/2016

INTERIOR INSPIRATION



Ik ben 22 jaar en woon nog bij mijn ouders. Veel mensen van studentenleeftijd vinden dit vreemd. Ik niet, en heel soms lach ik die mensen uit. Ik heb het prima thuis en terwijl veel van die mensen aan het einde van de maand op droog brood en water leven, ben ik lekker aan het genieten dat er nog voor mij wordt gekookt en dat ik met een gerust hart mijn salaris naar mijn spaarrekening kan overboeken.
 
Dat neemt niet weg dat ik er natuurlijk wel over na heb gedacht. Ik kijk ook elke dag even rond op verschillende websites wat er op dit moment wordt aangeboden. Ik noem het een oriëntatiefase. Het enige wat mij iets te enthousiast maakt om al het huis uit te willen, is het inrichten. Ik betrap mij er vaak op dat als ik een leuke (maar kleine) studio tegen kom, ik in mijn hoofd al aan het bedenken ben waar mijn bed komt te staan. Vervolgens surf ik naar woonwebsites om van die achterlijke accessoires te zoeken die elke vrouw in overvloed in huis heeft staan. Sorry heren, soms hebben wij die extra geurkaars echt nodig omdat deze toch anders ruikt dan die andere 36 die nog in de kast staan.

Zo heb ik in de afgelopen weken eindelijk ontdekt hoe Pinterest ongeveer werkt. I know, very late to the game. Ik had wel al een account, maar ik snapte al die functies gewoon niet.
Zo kwam ik een heleboel toffe ideeën tegen voor kleine woonruimtes. Qua stijl merk ik dat ik helemaal mee ga in de ‘lichte kleuren’ trend. Wit, pasteltinten, Scandinavisch of industrieel? Count me in!
Daarom vandaag wat inspiratie voor de mensen die ook graag wegdromen bij die veel te professionele Pinterest foto’s, of met alle liefde een hele dag door Ikea lopen om alleen maar naar de verschillende interieurs te kijken.







Soort van enthousiast geworden? Zoek mijn bord op Pinterest: Interior Inspiration! 


1 opmerking: