5/09/2016

FIRST ATTEMPT: NAIL ART


Het ziet er niet uit, maar ik vond dat ik het jullie toch moest laten zien. Ik heb me kapot gelachen om mezelf. Mijn ouders waren afgelopen twee weken in Italiƫ, en het is een soort traditie geworden dat mijn moeder dan altijd spulletjes voor mij meeneemt van de KIKO winkel. Ja ja, ik weet dat we tegenwoordig in Nederland ook KIKO winkels hebben, maar het is er ooit zo van gekomen en ik blijf het lekker volhouden.


KIKO Power Pro Nail Lacquer nr. 54 Chalk - Limited Edition €4,90
KIKO Power Pro Nail Lacquer nr. 30 Taupe €4,90

Ik zie wel eens filmpjes voorbij komen op Youtube van meiden die laten zien hoe ze hun nagels hebben. Het zijn soms hele makkelijke ontwerpen die er enorm fancy uitzien. In mijn pakket met nieuwe spulletjes (het is heel veel) zaten ook drie nieuwe nagellakjes. Ik dacht: ‘Dat kan ik ook wel’. Ik sloeg aan het knippen, plakken en lakken.
Een simpel driehoekje, dat moest het zijn. Bij de eerste nagel was ik trots. Zo heb ik het vaker gezien. Daarna ging het eigenlijk een beetje bergafwaarts. Dit is dus blijkbaar niet aan mij besteed. Zie hier het eindresultaat.



























Aan de nagellak zelf heeft het niet gelegen, wat dat is echt top spul. Ik heb nu meerdere kleuren uit de Pro collectie en het is by far de beste nagellak die ik tot nu toe heb geprobeerd. Misschien moet ik de volgende keer iets meer tutorials bekijken voordat ik weer zoiets ga proberen. Of het gewoon niet meer zelf doen. Lijkt me toch de beste optie. 

Ben jij goed in nail art? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten