6/27/2016

BARCELONA DAG 7


Tja, vandaag hebben we iets gedaan waar ik mij elke vakantie weer op verheug.. Kei-hard winkelen. En dit was nog maar dag 1.

Zoals jullie misschien wel vaker op mijn instagram voorbij hebben zien komen shop ik graag als ik op vakantie ben. Ik heb ooit een imago opgebouwd dat ik veel spullen koop. Nu is dat ook wel waar, maar de laatste paar jaren al lang niet meer. Dat idee heeft iedereen gewoon nog. Om heel eerlijk te zijn shop ik ook alleen heftig als ik op vakantie ben. Tuurlijk, ik koop ook wel eens een shirtje of een broek ergens midden in het jaar. Het is ook niet dat ik NOOIT winkel. Maar een echt goede shopping spree heb ik alleen tijdens mijn vakantie. Ik geef dan belachelijk veel geld uit, en het kan me geen reet schelen.

Zo koop ik ook altijd gewoon nog kleding in winkels die we in Nederland ook hebben. Veel mensen zeggen dan ''Vind je dat niet zonde? Ga dan naar winkeltjes die wij niet hebben?''. Dat is ook wel zo, maar de winkels die ik binnen ga vind ik gewoon leuk en daar wil ik naar binnen, of we 'm nou ook in Nederland hebben of niet. Zo vaak winkel ik niet, dus die winkels zie ik ook niet zo vaak van de binnenkant.

Zoals ik al zei, dit was slechts dag 1. Dinsdag staat er nog een shopdag op de planning in een GIGANTISCH winkelcentrum hier in de buurt. Ik verheug mij er nu al op, al gok ik dat ik nog moet oppassen voor het gewicht wat mijn koffer kan hebben..

Wat heb jij vandaag gedaan? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten