6/30/2016

BARCELONA DAG 8



Zo, ik was even goed de weg kwijt joh. Ik was mijn verhaaltje aan het typen voor dag 9, kijk vervolgens op mijn blog, zie ik dat voor het laatst dag 7 had gepost! Gelukkig had ik het filmpje van dag 8 al geĆ¼pload, alleen nog niet gelinkt op mijn blog. Gehe, silly me. 

Bij deze dan, mijn videoverslag van dag 8. Dit was een redelijk actieve dag. We hebben eindelijk (na 8 dagen pas, kun je het je voorstellen..) de Sagrada Familia gezien! 's Middags hebben we geluncht bij een fantastisch tentje in de buurt. Omdat we kaartjes hadden voor half 3, zijn we 's ochtends eerst even langs Parc Guell geweest. Wat een pareltje! Ook was ik dol op de echte Spaanse straatmuzikanten die daar ergens lekker aan het pingelen waren. Normaal heb ik het niet zo op die straatmuzikanten, maar dit vond ik fantastisch. Van dat soort muziek krijg ik wel altijd het ultieme vakantiegevoel.. Voor de rest wijst het zich vanzelf!


Waar krijg jij het ultieme vakantiegevoel van? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten