7/13/2016

NEW IN: ADIDAS SNEAKERS


Een tijdje geleden schreef ik een artikel over mijn liefdevoor witte sneakers. Daarin liet ik ook weten dat er nog een paar onderweg was.. Die zijn eindelijk binnen! Oké, technisch gezien heb ik ze al even. Ik heb gewoon nog niet de tijd genomen om ze aan jullie te laten zien. Excuse me for that.

Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn vrienden een abonnement op de Vogue gehad. Een abonnement loopt natuurlijk op een bepaald punt af dus ik moest hem verlengen. Tijdschriften hebben vaak acties bij abonnementen. Of je krijgt een x aantal nummers voor een klein prijsje, of je betaalt de volle mep en krijgt er een leuk cadeautje bij. Ik houd wel van cadeautjes en sprong daarom ook een gat in de lucht toen ik deze actie tegen kwam. Bij een jaarabonnement op de Vogue kreeg je een paar gepersonaliseerde Adidasje cadeau! Helemaal top.



Ik kreeg een voucher opgestuurd met een code die ik in moest vullen bij mijn bestelling op de website van Adidas. Mijn idee over het personaliseren van je sneakers was ietsjes anders, maar uiteindelijk kun je er nog best wat van maken.

Zo koos ik er uiteindelijk voor om de sneakers helemaal wit te maken. Ik heb er nog even over nagedacht om ze helemaal in het zwart te doen, aangezien ik al genoeg witte sneakers heb, maar viel uiteindelijk toch terug op wit. In my defense, ze zijn niet helemaal spierwit. Ik heb gekozen voor struisvogelleer, wat meer gebroken wit uitpakt. De achterkant van de schoen (met het logo) is van pellegrini leer, wat juist weer heel kleurrijk is. Ook koos is voor een klittenbandsluiting. Toch weer wat anders dan veters, en lekker makkelijk.




Daarnaast kon je er ook voor kiezen om de schoenen ècht persoonlijk te maken en je naam op de zool te laten zetten. In eerste instantie dacht ik dat je je initialen op de zijkant van de schoen kon laten zetten. Dit heb ik namelijk ook gezien bij Nike. Nu zie je namelijk niet echt dat de schoenen van jou zijn, maar het is een leuke bijkomstigheid, toch?




Ik ben in ieder geval heel erg blij met het eindresultaat en kan niet wachten om ze te dragen. Dat heb ik namelijk nog niet gedaan. Net zoals al mijn witte sneakers wacht ik daar eerst veel te lang mee, totdat ik mentaal ben voorbereid op het feit dat ze echt een keer smerig gaan worden.

Wat vind jij van de Adidas sneakers?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten