11/10/2014

ANYTHING IS POSSIBLE


Het is weer even tijd voor verandering. Niet aan de blog. Nou ja.. de layout heb ik alweer even veranderd. Gewoon, omdat ik er zin in had.

Nee, dit is even een lifestyle change. De afgelopen weken heb ik het ontzettend druk gehad, waardoor mijn ‘eet-habits’ nog erger zijn geworden dan dat ze al waren. Ik eet enorm veel. Dat hoeft niet per se zo verschrikkelijk te zijn, maar in dit geval wel. Ik eet veel, en alles wat los en vast zit. Als ik vol zit merk ik dat niet, ik ga gewoon door totdat het op is. Herken je dit? Ja? Slecht teken.
Zoals jullie in mijn sporty girl tag hebben kunnen lezen ben ik ergens in de zomer begonnen met sporten. Dit ging toen best goed, maar het volhouden na de vakantie is een drama. In de zomervakantie ziet het volgende schooljaar er sowieso altijd rooskleuriger uit dan dat het daadwerkelijk gaat zijn..

Jullie zijn vast allemaal benieuwd waarom het mij zo dwarszit. Ik ben immers helemaal niet dik. Klopt, ben ik ook niet, maar het zit me niet lekker. Ik ben namelijk wel dikKER geworden. Ach man, zeik niet. Iets dikker maakt niet uit. Klopt ook, maar mijn gevoel zegt ‘ik-vind-dit-niet-leuk’. Ik heb het namelijk even opgezocht. Ik gebruik de app ‘Pump up’. Zoals ook al eerder gemeld is dit een app waarmee je je eigen workout kan samenstellen. Je kan hier ook, als je graag gewicht wil verliezen, je gewicht invoeren. Ik heb dit vijf maanden geleden gedaan. Dit was toen 57 kg. Nu, vijf maanden later, is dit 64 kg. Dat is wel even een verandering.. Het is nog steeds geen overgewicht, en ik ben nog steeds niet dik, maar ik voel me er niet lekker over.
Daarom ga ik vanaf vandaag meer sporten en normaal eten. Het doel is dit in ieder geval vol te houden tot de kerst, want dan wil ik even normaal eten.. Na de kerst ga ik dit natuurlijk weer doorzetten.
Zo ga ik jullie elke week (als ik het niet vergeet gehe..) updaten wat ik heb gedaan. Ik zal niet elke week progressie zien, en dat maakt niet uit. Als het uiteindelijk maar iets van een verschil heeft gemaakt.

Het is een nieuw doel. Nieuwe doelen vind ik spannend, vaak lukken ze namelijk niet. Ik heb daarom een nieuw notitieboekje gekocht. Hoeveel notitieboekjes kan een mens hebben? Ik heb er in ieder geval genoeg. Hierin ga ik mijn doelen bijhouden. En met bijhouden bedoel ik ook echt ALLES bijhouden. Als een soort dagboekje.
Doelen blijven doelen als je er niets aan doet. Maar zoals de kop van dit artikel al aangeeft.
Anything is possible. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten