2/26/2015

GET THE LOOK FOR LESS


Ahh, Vogue. Mijn lieve lieve Vogue. Ik vind je zo ontzettend leuk om door te bladeren, maar soms zie ik gewoon iets dat ik per se moet hebben. Maar het is zo duur.. Daar heb ik dus vaker last van. Ook heb ik een specifiek dure smaak. Niet dat ik op zoek ga naar prijskaartjes, want als het kaartje er niet bij hangt blijkt het uiteindelijk altijd duur te zijn.

Ik kan mij voorstellen dat meerdere tijdschriftdoorbladerers dit hebben. Leuk zo’n Chaneltas, maar ik ga niet 4000 euro neerleggen. Daarom vandaag een budgetproof blogpost. Het kostte wat moeite, maar het is gelukt.

Ik lees ontzettend veel modeblogs. Dan zie ik prachtige dames in prachtige kleding met prachtige prijskaartjes. Het lijkt allemaal zo simpel.. Maar tegenwoordig, als je een beetje een naam hebt gemaakt in de Blogwereld, krijg je kleding opgestuurd, of kan je dit soort dingen gewoon betalen. Ik, met mijn vette Albert Heijn salaris, kan dat dus niet. 

Tegenwoordig heb je het internet. Heel handig om dingen op te zoeken. Daar maakte ik even gebruik van. Ik koos een look uit van een fashionblogger en zocht haar outfit bij elkaar. Dit keer met een prijskaartje waar we allemaal iets vrolijker van worden. 


AndyTorresHollywood10j

Zie hier Andy Torres. Zij heeft een succesvolle blog genaamd Style Scrapbook. Ze ziet er altijd fantastisch en classy uit. Waar zij ook heel veel kleding heeft van ‘gewone’ winkels als Zara en H&M zijn de prijzen in deze outfit iets hoger.
Ik ging op zoek naar 6 elementen uit haar outfit die er enigszins op lijken. Kleding is nou nooit helemáál hetzelfde, dus dat is een beetje jammer. Maar op deze manier komen we in de buurt.

Blazer Andy: Gestuz
Blazer NC: Mango

Tas Andy: Jimmy Choo
Tas NC: Forever21

Horloge Andy: Coach
Horloge NC: Lucardi

Jeans Andy: Asos
Jeans NC: Zara

Schoenen Andy: Senso
Schoenen NC: NewLook via Zalando

Zonnebril Andy: Dior
Zonnebril NC: Asos 

Zoals je ziet verschillen de producten nogal wat, maar sommige dingen zijn nou eenmaal onvindbaar.
Als we dan even de prijskaartjes verschillen:

Outfit Andy: 1502,15
Outfit NC: 192,10

Wie zijn rekenmachine al aan het pakken was, wij kijken op dit moment naar een verschil van 1310,05. En dan heb ik haar armband van Hermes nog niet eens meegerekend. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten